Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ


Σε ένα σαλούν στην άγρια δύση οι cowboys κάθονται και πίνουν της μπύρες τους. Ξαφνικά μπουκάρει ένας τύπος μέσα και λέει:
- ΤΖΟ, ΤΖΟ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΕΠΑΘΕ ΕΝΦΡΑΓΜΑ!!!!Πετάγεται ένας τύπος έξω, καβαλάει το άλογο του και αρχίζει να τρέχει λέγοντας:
- Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ, Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ.
Τότε σταματάει και λέει:
- ΠΟΥ ΠΑΩ Ο ΒΛΑΚΑΣ; ΑΦΟΥ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!!
Γυρνάει πίσω. Μετά από κάνα μισάωρο ξαναμπαίνει ο τύπος μέσα και λέει:
- ΤΖΟ, ΤΖΟ ΑΠΗΓΑΓΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
Πετάγεται ο ίδιος τύπος έξω, καβαλάει το άλογο του, και αρχίζει να τρέχει λέγοντας:
- ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
Ξαφνικά σταματάει και λέει:
- ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΑΩ Ο ΒΛΑΚΑΣ; ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!
Ξαναγυρνάει πίσω. Μετά από καμιά ώρα ξαναμπαίνει ο τύπος μέσα και αρχίζει να φωνάζει:
- ΤΖΟ, ΤΖΟ ΣΟΥ ΣΚΩΤΟΣΑΝ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!!
Πετάγεται ο ίδιος τύπος πάλι, ανεβαίνει στο άλογο του και αρχίζει να τρέχει λέγοντας:
- Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ, Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ, Η ΚΑΗΜΕΝΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ!!!!!
Κάποια στιγμή σταματάει και λέει:
- ΜΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΑΩ Ο ΒΛΑΚΑΣ; ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!!
Ξαναγυρνάει πίσω. Μετά από καμιά ώρα ξαναμπαίνει ο τύπος μέσα και αρχίζει να φωνάζει:
- ΤΖΟ, ΤΖΟ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!!!
Πετάγεται ο ίδιος τύπος πάλι, ανεβαίνει στο άλογο του και αρχίζει να τρέχει λέγοντας:
- ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
Κάποια στιγμή σταματάει και λέει:
- ΜΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΑΩ Ο ΒΛΑΚΑΣ; ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΤΖΟ!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου